Elämää syrjässä

Elämää syrjässä

lauantai 29. tammikuuta 2011

mitä silloin kun ajatus ei kulje?

Monta päivää oon miettiny aihetta mistä tänne kirjottasin, mistä  muut saa ajatuksensa. Vai voiskohan olla että tää mun elämä on tylsää ja ehkä hieman rutinoitunutta, eikä paljon uusia asioita tapahdu. Tai no, pitkästä pitkästä aikaa tilasin uusia vaatteita, jännitän tässä nyt että onko ne sopivia. Mulla ei ole hajuakaan mikä mun kokonumero tällä hetkellä on, eikä ole saanut aikaseksi mittailtuakaan. Mä tunnen itseni niin tyylitajuttomaksi muutenkin, mulla on aina mitä sattuu päällä ja tukka on aina pitkin päätä levällään.
Mutta palataan aiheeseen, kun ajatus ei kulje. Olis pitänyt kirjekavereillekin jo kirjottaa, mutta lehtiö odottaa inspiraatiota työpöydällä. Innolla odotin myös sokerikuorrutepaketteja ja muita leivontatilpehöörejä, mut nekään ei ole jaksanut innostaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti