Elämää syrjässä

Elämää syrjässä

torstai 10. helmikuuta 2011

tais tyssätä sitten koko projekti












minä kesällä 2010  ja kaksi viikkoa sitten...
Herkut on taas maistunut, tosin oon yrittänyt, oikeesti. Paitsi Heidillä, siellä ei voi edes yrittää. En tiejä miks, mut kai se johtuu keskusteluista. Siis kakkuaiheista. Mut ei mulla ole huono omatunto, kyllä tää tästä. Paino lähtee taas alaspäin kun on sen aika, turha hoppuilla. Ja hyvinhän sitä on jo lähteny, puntari näytti tänään 75 kg! Mitata en muistanu. Määhän en enää käytä cambridgeä, tai ainakin harvoin enää otan pussin kaapista ja teen pirtelöä. Nyt oon yrittäny vain kattoo mitä suuhun menee ja välttäny hiilareita. Määpäs laitan kuvan mun herkkuateriasta, siis siitä  mistä mun lautasellinen koostuu. Ja oikeesti tuo on vielä erittäin hyvää! Välillä tietty vuorottelen, kanaa, kalaa ja lihaa.

Vihanneksia, kanaa, raejuustoa







1 kommentti:

  1. Maistuis!
    Äläkä sinä mieti ollenkaan niitä lapsijuttuja, kukin oppii omaa vauhtiaan, nopeammin sitä, mikä kiinnostaa!
    Voihan sitä kokeilla, esim. kirjainten tms.tekemistä, jos innostusta piisaa. Mutta tuputtaminen kyllä tappaa vähäsenkin innostuksen. Aika on kun aika on!
    Jokainen on hyvä jossain. Ja kaikki lapset on hyviä!! <3

    VastaaPoista