Elämää syrjässä

Elämää syrjässä

tiistai 12. heinäkuuta 2011

paljastus

Suku tän tietääkin, mut paljastetaan muillekin. Olen ihan armoton Kake Randelin-fani. Ollut koko ikäni jos ei lasketa Jamppa Tuomista ihan varhaislapsuudessa. Jampan laulujen sanat on muuten edelleen muistissa, jotain sentään munkin päähän on jäänyt. Mut takasin Kakeen, telkkarista tuli yks päivä juttua, että mäntyharjulla on kesätetterissa tänä vuonna esitettävänä Kaken elämänkerta:  http://www.mantyharjunkesateatteri.net/
Voi että kun mä niin haluaisin päästä tuonne, mut matka on liian pitkä. Olis kyllä varmasti kunnon elämys! Aikakin vain loppuu kesken kun esitetään vain 17. päivään asti. Mut haaveilla kai saan.
Kakella on monia hyviä kappaleita, suosikkejani ehdottomasti on: lamppu ikkunassain, kotimatka, kirje kotiin ja juhannusyö. Ehdottomista ehdottomin kappale on "kuin joutsenlaulu". Se on aina mun suosikki!
Mä olen yrittänyt ehtiä Kaken cd:itä, mut huonolla tuloksella, mulla on vain pari. Levy "kaukana tähdet ja kuu katosi, kun lainasin sen ystävälle. Koskaan ikinä en enää anna lainaan kaken levyjä!  Silloin kun asuin yksin sinkkuna, oli nukkumaan mennessä seurana aina Kake, lauleskelin itteni uneen Kaken seurassa. Joskus on ikävä niitä aikoja, tai siis sitä kun sai ihan rauhassa kuunnella musiikkia ilman taustameteliä, jota nuo lapset kiitettävästi tekee aina kun äiti koittaa kuunnella jotain.



1 kommentti:

  1. Mää muistan ku fanitit Jamppa Tuomista, etenkin ne sun tanssiesitykset, WO-HOU!! :)

    VastaaPoista