Elämää syrjässä

Elämää syrjässä

perjantai 7. tammikuuta 2011

Day 01 – Introduce yourself


Minähän olen 17.5 1977 syntynyt härkä. Täysillä kevätihminen, kun luonto herää uudestaan, niin minäkin.
 Asun lestijärvellä, niemenkylässä. Meiltä on 13 kilometriä lähimpään kauppaan, postiin, pankkiin, apteekkiin ja parhaalle ystävälle. Onneksi autot on keksitty!
Luonteeltani olen nykyään aika rauhallinen ja jaksan keskittyä asioihin ihmeenkin kauan. Pitkäjännitteinen en kuitenkaan ole missään tapauksessa. Innostun helposti uusista asioista ja aina uuden asian tullessa vanha jää.
Aina en ole ollut rauhallinen, olin vuosia "hukassa" itseltänikin ja tein asioita joita ei olisi tarvinnut tapahtua. Onneksi tapasin Maken, mieheni ja mielenrauhakin löytyi. Nyt tunnen viimein olevani kotona ja  suhteessa joka kestää vaikka jommalla kummalla olisikin huono päivä. 
Minulla on 3 lasta. Jarmo, joka asuu isänsä luona nivalassa ja kyläilee meillä aina kun harrastuksiltaan ehtii. Eli harvoin, teinillä on liikaa tekemistä =(
Lauri ja Lotta, Markun ja minun yhteiset lapset. Ihanat sellaiset. Joka päivä muistan mielessäni Luojaa heistä kiittää, koska olin jo terveyteni takia tottunut ajatukseen etten koskaan saa enempää lapsia. Ihmeitäkin tapahtuu ja terveyden parantuessa sain uuden mahdollisuuden, joka kyllä heti käytettiin.
Pidän eläimistä, hevosista ja koirista varsinkin. Ja vähän siitä tallikissastakin joka nukkuu minun jalkojen päällä yönsä...Tykkään leipoa "fantasiakakkuja" siitäkin huolimatta, että tämä ylipaino jonain päivänä koituu kohtalokseni. Tosin laihdutan kyllä, parhaani mukaan. Uusi ystäväni sai minut koukutettua skräppäämiseenkin ja nyt yläaula on pyhitetty minun askarteluihini. Mitä muuta kertoisin itsestäni?  Kysy itse, jos jotain tulee mieleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti