Elämää syrjässä

Elämää syrjässä

tiistai 17. tammikuuta 2012

känkkiksen haaste


1. päivä omakuva

2. päivä suosikkitavara. Mulla ne on nämä leivontatarvikkeet...

3.päivä perheenjäsen. Miina-mopsi on ehdottomasti perheenjäsen, siinä missä muutkin =)

4.päivä harrastus. Kakkuilu.

5. päivä. vanha kuva. Tässä vuodelta 1994 mun hevoseni Wimon.

6.päivä teema:vihreä. Tässä kesän vihreyttä.

7.päivä. kuva jota en koskaan julkaissut. Tää oli hankala, mut löysin tämän ja tätä en ainakaan oo missään julkassu. Lotta pienenä ja Miina-mopsi

8.päivä suosikkikuva. Niitä on monta, mutta valitsin tämän, koska neiti antoi ensimmäisiä kertoja laittaa pompulat

9.päivä päivän asu. Niinku aina, t-paita, välihousut ja villasukat

10.päivä tämä tekee minut iloiseksi. Aikaa perheenkesken, niinku tässä, mustikoita poimimassa koko poppoo.


11.päivä, arkeni. Vietän tässä talossa, kotona =)


13.päivä teema valo. Pidän näistä aikalailla, valoryijyistä.

14.päivä talvikuva. Tässä meidän reki



15.päivä rakkaus. Rakastan elämääni, omien rakkaiden kanssa.




.

   
16.päivä, mustavalkoinen omakuva. Tätä mulla ei ole laittaa lainkaan.



17.päivä, hetki. Tässä hetki sateen jälkeen.


18.päivä, tunne. Tässä sitä on, tunnetta <3


19.päivä täällä minä asun. Niin asuivat he hienossa majassaan...

                                         

20.päivä erilaiset. Niin ovat, toinen kissa, toinen koira. Silti parhaat ystävät

                                                             
21.päivä kun olin pieni. Siis vuonna 1977, Armi  Aavikko valittiin miss suomeksi

22.päivä, tästä olen riippuvainen. Suklaasta, sokerista ja tupakasta...

23.päivä, kesä. Tässä kesää, olkaatten hyvä

24.päivä, tämä tekee minut surulliseksi. Ihminen on vastuussa eläimistä jotka hoitaakseen ottaa, mutta silti  jätetään  hoitamatta  =(


25.päivä, kaikessa kiireessä. Unohdetaan usein, että terveys ei ole itsestäänselvyys


26.päivä, tämä naurattaa aina. Tää sarjakuva on tehty mun parisuhteestani , luulisin
                             

27.päivä, teema "kaksi". Siinä he ovat kaksi niin toisilleen tärkeää.


28.päivä, sää. Yhtenä iltana nappasin erkkerin ikkunasta tän kuvan.


29.päivä, uusin kuva minusta. Tämä se on!


30.päivä, valinnainen kuva. Tässä tunnelmaa viime kesältä.



1 kommentti:

  1. nii, tää oli tarkotus tehdä niin, että yksi kuva päivässä julkaistaan, mut mä tein tän nyt näin.

    VastaaPoista